Wer beschwert sich wie und wo? – Der Entdeckungszeitpunkt eines Mangels als Determinante des Beschwerdeverhaltens

Gnädinger, Susan; Müller, Yvonne; Zaugg, Alexandra (2007). Wer beschwert sich wie und wo? – Der Entdeckungszeitpunkt eines Mangels als Determinante des Beschwerdeverhaltens (Arbeitsbericht 200). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

[img]
Preview
Text
AB200.pdf - Draft Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (449kB) | Preview

Item Type:

Working Paper

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management

UniBE Contributor:

Gnädinger, Susan; Müller, Yvonne and Zaugg, Alexandra

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

Series:

Arbeitsbericht

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Fabio Elia Isler

Date Deposited:

08 Sep 2014 11:03

Last Modified:

14 Jan 2015 14:10

BORIS DOI:

10.7892/boris.58039

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58039

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback