Entscheiden sich Beschwerdeführer auf Grund von Kosten-Nutzen-Überlegungen für den Online-Beschwerdekanal? Beschwerdekanalwahl als rationale Entscheidung

Gubelmann, Patrick; Zaugg, Alexandra; Bach, Jonas; Iseli, Patrick; Ruoss, Simon (2007). Entscheiden sich Beschwerdeführer auf Grund von Kosten-Nutzen-Überlegungen für den Online-Beschwerdekanal? Beschwerdekanalwahl als rationale Entscheidung (Arbeitsbericht 203). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

[img]
Preview
Text
AB203.pdf - Draft Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (606kB) | Preview

Item Type:

Working Paper

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Gubelmann, Patrick and Zaugg, Alexandra

Subjects:

600 Technology > 650 Management & public relations
000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics

Series:

Arbeitsbericht

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Fabio Elia Isler

Date Deposited:

08 Sep 2014 11:30

Last Modified:

14 Jan 2015 14:10

BORIS DOI:

10.7892/boris.58042

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58042

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback