Keine Vorteile differenziellen Lernens bei fairer experimenteller Prüfung

Hossner, Ernst-Joachim; Käch, Boris; Enz, Jonas (September 2014). Keine Vorteile differenziellen Lernens bei fairer experimenteller Prüfung. In: Maurer, Lisa K.; Döhring, Falko; Ferger, Katja; Maurer, Heiko; Reiser, Mathias; Müller, Hermann (eds.) Trainingsbedingte Veränderungen - Messung, Modellierung und Evidenzsicherung. 10. gemeinsames Symposien der dvs-Sektionen Biomechanik, Sportmotorik und Trainingswissenschaft (p. 100). Hamburg: Feldhaus

[img] Text
hossner_etal_2014 Keine Vorteile (Abstract).pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (26kB)

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Movement and Exercise Science

UniBE Contributor:

Hossner, Ernst-Joachim

Subjects:

100 Philosophy > 150 Psychology
700 Arts > 790 Sports, games & entertainment

ISBN:

978-3-88020-614-4

Publisher:

Feldhaus

Language:

German

Submitter:

Ernst-Joachim Hossner

Date Deposited:

30 Mar 2015 14:34

Last Modified:

05 Dec 2022 14:44

BORIS DOI:

10.7892/boris.66461

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/66461

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback