Mehrdimensionale Räume als heuristische Modelle zur Beschreibung und Analyse der Marktchancen von Kleinproduzenten in Geschichte und Gegenwart

Schläppi, Daniel (2010). Mehrdimensionale Räume als heuristische Modelle zur Beschreibung und Analyse der Marktchancen von Kleinproduzenten in Geschichte und Gegenwart. Transeo, 2(3), pp. 1-15.

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of History and Archaeology > Institute of History > Swiss History

UniBE Contributor:

Schläppi, Daniel

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:20

Last Modified:

23 Jan 2019 11:20

Additional Information:

Themenheft: Figurer l'espace en sciences sociales

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/6668 (FactScience: 211671)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback