Pellin, Elio; Ryter, Elisabeth (2005). Die Schweiz als Marke? Die Grenzen des Markenkonzepts. In: Hellmann, Kai-Uwe; Pichler, Rüdiger (eds.) Ausweitung der Markenzone: Interdisziplinäre Zugänge zur Erforschung des Markenwesens (pp. 189-201). VS Verlag für Sozialwissenschaften
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of Germanic Languages |
UniBE Contributor: |
Pellin, Elio |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology |
ISBN: |
978-3531147468 |
Publisher: |
VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Language: |
German |
Submitter: |
Elio Pellin |
Date Deposited: |
12 Oct 2015 10:06 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:49 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/72248 |