Die Schweiz als Marke? Die Grenzen des Markenkonzepts

Pellin, Elio; Ryter, Elisabeth (2005). Die Schweiz als Marke? Die Grenzen des Markenkonzepts. In: Hellmann, Kai-Uwe; Pichler, Rüdiger (eds.) Ausweitung der Markenzone: Interdisziplinäre Zugänge zur Erforschung des Markenwesens (pp. 189-201). VS Verlag für Sozialwissenschaften

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of Germanic Languages

UniBE Contributor:

Pellin, Elio

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

ISBN:

978-3531147468

Publisher:

VS Verlag für Sozialwissenschaften

Language:

German

Submitter:

Elio Pellin

Date Deposited:

12 Oct 2015 10:06

Last Modified:

12 Oct 2015 10:06

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/72248

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback