Need for Evidence: Fördern mini-CEX und DOPS als formativ-genutzte Instrumente den Lernprozess oder die Performanz?

Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Berendonk, Christoph; Greif, Robert; Hennel, Eva Kathrin; Guttormsen, Sissel; Huwendiek, Sören (2015). Need for Evidence: Fördern mini-CEX und DOPS als formativ-genutzte Instrumente den Lernprozess oder die Performanz? (Unpublished). In: Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ). Leipzig. 30.09.-03.10.2015.

Item Type:

Conference or Workshop Item (Speech)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education
04 Faculty of Medicine > Department of Intensive Care, Emergency Medicine and Anaesthesiology (DINA) > Clinic and Policlinic for Anaesthesiology and Pain Therapy

Graduate School:

Graduate School for Health Sciences (GHS)

UniBE Contributor:

Lörwald, Andrea Carolin; Nouns, Zineb Miriam; Berendonk, Christoph; Greif, Robert; Hennel, Eva Kathrin; Guttormsen, Sissel and Huwendiek, Sören

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

Language:

German

Submitter:

Jeannie Wurz

Date Deposited:

21 Apr 2016 13:59

Last Modified:

23 Jan 2018 12:15

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/81235

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback