Noth, Isabelle (2015). Religiöse Erziehung und Bildung – religionspsychologische Perspektiven. In: Noth, Isabelle; Kessler, Andreas (eds.) Lernen in Freiheit. Herausforderungen und Chancen des reformierten Religionsunterrichts in der Deutschschweiz. Praktische Theologie im reformierten Kontext: Vol. 13 (pp. 27-30). Zürich: Theologischer Verlag Zürich
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Practical Theology [discontinued] > Pastoral Care, Psychology of Religion and Religious Education [discontinued] |
UniBE Contributor: |
Noth, Isabelle |
Subjects: |
200 Religion > 250 Christian pastoral practice & religious orders |
ISBN: |
978-3-290-17843-7 |
Series: |
Praktische Theologie im reformierten Kontext |
Publisher: |
Theologischer Verlag Zürich |
Language: |
German |
Submitter: |
Isabelle Carol Noth |
Date Deposited: |
15 Sep 2016 14:12 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:58 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/87719 |