Religiöse Erziehung und Bildung – religionspsychologische Perspektiven

Noth, Isabelle (2015). Religiöse Erziehung und Bildung – religionspsychologische Perspektiven. In: Noth, Isabelle; Kessler, Andreas (eds.) Lernen in Freiheit. Herausforderungen und Chancen des reformierten Religionsunterrichts in der Deutschschweiz. Praktische Theologie im reformierten Kontext: Vol. 13 (pp. 27-30). Zürich: Theologischer Verlag Zürich

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Practical Theology [discontinued] > Pastoral Care, Psychology of Religion and Religious Education [discontinued]

UniBE Contributor:

Noth, Isabelle

Subjects:

200 Religion > 250 Christian pastoral practice & religious orders

ISBN:

978-3-290-17843-7

Series:

Praktische Theologie im reformierten Kontext

Publisher:

Theologischer Verlag Zürich

Language:

German

Submitter:

Isabelle Carol Noth

Date Deposited:

15 Sep 2016 14:12

Last Modified:

05 Dec 2022 14:58

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/87719

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback