Thom, Norbert (2014). Ideenmanagement muss sich täglich neu erfinden. Wissenschaftliche Erkenntnisse und Perspektiven aus vier Jahrzehnten. Ideen & Management : Materialien für nachhaltige Unternehmensführung(11), pp. 5-11. Deutsches Institut für Ideen- und Innovationsmanagement GmbH
Full text not available from this repository.Item Type: |
Newspaper or Magazine Article |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Other Institutions > Emeriti, Faculty of Business, Economics and Social Sciences |
UniBE Contributor: |
Thom, Norbert |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics |
ISSN: |
2192-2039 |
Publisher: |
Deutsches Institut für Ideen- und Innovationsmanagement GmbH |
Language: |
German |
Submitter: |
Claudia Probst |
Date Deposited: |
13 Dec 2016 15:42 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:59 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/89958 |