Ideenmanagement muss sich täglich neu erfinden. Wissenschaftliche Erkenntnisse und Perspektiven aus vier Jahrzehnten.

Thom, Norbert (2014). Ideenmanagement muss sich täglich neu erfinden. Wissenschaftliche Erkenntnisse und Perspektiven aus vier Jahrzehnten. Ideen & Management : Materialien für nachhaltige Unternehmensführung(11), pp. 5-11. Deutsches Institut für Ideen- und Innovationsmanagement GmbH

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Newspaper or Magazine Article

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Other Institutions > Emeriti, Faculty of Business, Economics and Social Sciences

UniBE Contributor:

Thom, Norbert

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics

ISSN:

2192-2039

Publisher:

Deutsches Institut für Ideen- und Innovationsmanagement GmbH

Language:

German

Submitter:

Claudia Probst

Date Deposited:

13 Dec 2016 15:42

Last Modified:

13 Dec 2016 15:42

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/89958

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback