Grafikdesign: Visuelle Überzeugungsarbeit zwischen digitaler Perfektion und dem Charme des Handgemachten

Schneller, Annina (2016). Grafikdesign: Visuelle Überzeugungsarbeit zwischen digitaler Perfektion und dem Charme des Handgemachten. In: Scheuermann, Arne; Vidal, Francesca (eds.) Handbuch Medienrhetorik. Handbücher Rhetorik 6 (pp. 331-357). Berlin, Boston: De Gruyter

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Graduate School:

Graduate School of the Arts (GSA)

Subjects:

700 Arts
800 Literature, rhetoric & criticism

ISBN:

978-3-11-031825-8

Series:

Handbücher Rhetorik 6

Publisher:

De Gruyter

Language:

German

Submitter:

Marina Radicevic-Lucchetta

Date Deposited:

19 Jul 2017 17:39

Last Modified:

19 Jul 2017 17:39

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/94135

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback