Unter welchen Umständen unterstützt Arbeitsplatz-basiertes Assessment das Lernen in der medizinischen Aus- und Weiterbildung? Ein systematisches Review

Lörwald, Andrea Carolin; Lahner, Felicitas-Maria; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Unter welchen Umständen unterstützt Arbeitsplatz-basiertes Assessment das Lernen in der medizinischen Aus- und Weiterbildung? Ein systematisches Review. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma121

[img]
Preview
Text
Seiten80aus Abstractband.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (106kB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)

UniBE Contributor:

Lörwald, Andrea Carolin; Lahner, Felicitas-Maria and Huwendiek, Sören

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

Language:

German

Submitter:

Eveline Götschmann-Meile

Date Deposited:

24 Feb 2017 15:37

Last Modified:

10 Sep 2017 19:15

Publisher DOI:

10.3205/16gma121

BORIS DOI:

10.7892/boris.94738

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/94738

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback