Schauspiel-Kinder als standardisierte Patienten (SP) in einer formativen OSCE-Prüfung: eine Mixed-Method Studie hinsichtlich Machbarkeit, Fairness, Validität und Lerneffekt

Kroiss Benninger, Sabine; Latal, Bea; Holtz, Sepp; Jünger, Ernst; Krings, Rabea; Feller, Sabine; Schnabel, Kai; Huwendiek, Sören (16 September 2016). Schauspiel-Kinder als standardisierte Patienten (SP) in einer formativen OSCE-Prüfung: eine Mixed-Method Studie hinsichtlich Machbarkeit, Fairness, Validität und Lerneffekt. In: Jahrestagung GMA. Abstractband. Bern. 14.-17.09.2016. 10.3205/16gma257

[img]
Preview
Text
Seiten174_175aus Abstractband.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (117kB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Education and Media Unit (AUM)
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education

UniBE Contributor:

Krings, Rabea; Feller, Sabine; Schnabel, Kai and Huwendiek, Sören

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

Language:

German

Submitter:

Eveline Götschmann-Meile

Date Deposited:

24 Feb 2017 16:46

Last Modified:

15 Sep 2017 12:49

Publisher DOI:

10.3205/16gma257

BORIS DOI:

10.7892/boris.94757

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/94757

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback