Noth, Isabelle (1 March 2013). Marginalisierte Kindersicht. Friedrich Schweitzer stellt die Frage nach dem Gelingen religiösen Lernens (Rez. zu: Friedrich Schweitzer: Kindertheologie und Elementarisierung, Gütersloh 2011). Reformierte Presse - Wochenzeitung der reformierten Kirchen(9), p. 9. Reformierte Medien
Full text not available from this repository.Item Type: |
Newspaper or Magazine Article |
---|---|
Division/Institute: |
01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Practical Theology [discontinued] > Pastoral Care, Psychology of Religion and Religious Education [discontinued] |
UniBE Contributor: |
Noth, Isabelle |
Subjects: |
200 Religion > 250 Christian pastoral practice & religious orders |
ISSN: |
1420-9934 |
Publisher: |
Reformierte Medien |
Language: |
German |
Submitter: |
Isabelle Carol Noth |
Date Deposited: |
13 Apr 2017 11:40 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:03 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/95923 |