Marginalisierte Kindersicht. Friedrich Schweitzer stellt die Frage nach dem Gelingen religiösen Lernens (Rez. zu: Friedrich Schweitzer: Kindertheologie und Elementarisierung, Gütersloh 2011)

Noth, Isabelle (1 March 2013). Marginalisierte Kindersicht. Friedrich Schweitzer stellt die Frage nach dem Gelingen religiösen Lernens (Rez. zu: Friedrich Schweitzer: Kindertheologie und Elementarisierung, Gütersloh 2011). Reformierte Presse - Wochenzeitung der reformierten Kirchen(9), p. 9. Reformierte Medien

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Newspaper or Magazine Article

Division/Institute:

01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology > Institute of Practical Theology > Pastoral Care, Religious Psychology and Religious Education

UniBE Contributor:

Noth, Isabelle

Subjects:

200 Religion > 250 Christian pastoral practice & religious orders

ISSN:

1420-9934

Publisher:

Reformierte Medien

Language:

German

Submitter:

Isabelle Noth

Date Deposited:

13 Apr 2017 11:40

Last Modified:

13 Apr 2017 11:40

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/95923

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback