Rechtfertigung lehren. Luthers Unterscheidungskunst als Struktur religiöser Bildungsprozesse.

Meyer, Karlo; Lorenzen, Stefanie; Neddens, Christian (2016). Rechtfertigung lehren. Luthers Unterscheidungskunst als Struktur religiöser Bildungsprozesse. In: Hasselhorn, Benjamin (ed.) Luther vermitteln. Reformationsgeschichte zwischen Historisierung und Aktualisierung (pp. 64-87). Leipzig: Evangelische Verlagsanstalt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Practical Theology [discontinued] > Pastoral Care, Psychology of Religion and Religious Education [discontinued]

UniBE Contributor:

Meyer, Karlo, Lorenzen, Stefanie

Subjects:

200 Religion > 250 Christian pastoral practice & religious orders
200 Religion
200 Religion > 230 Christianity & Christian theology
200 Religion > 240 Christian practice & observance
200 Religion > 270 History of Christianity

ISBN:

978-3-374-04432-0

Publisher:

Evangelische Verlagsanstalt

Language:

German

Submitter:

Stefanie Lorenzen

Date Deposited:

20 Apr 2017 09:57

Last Modified:

05 Dec 2022 15:04

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/98936

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback