Berger Ziauddin, Silvia Franziska

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2019 | 2018

2019

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (7 February 2019). Interview mit Ute Seitz: Themen-Magazin Vorstellungen vom Weltuntergang. In: Themen Magazin: Vorstellungen vom Weltuntergang. Halle: Radio Corax

2018

Berger Ziauddin, Silvia Franziska; Marti, Sybille (2018). Life after the Bomb. Nuclear Fear, Science, and Security Politics in Switzerland in the 1980s. Cold War History, pp. 1-19. Taylor & Francis 10.1080/14682745.2018.1536121

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (22 November 2018). Kampfzone unter Grund. Die Autonome Republik Bunker, 1971 (Unpublished). In: Ausstellung: 111 Bunker. Zürich. 22.11.2018.

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (21 September 2018). Atomschutzbunker und Untergründiges der Schweiz (Unpublished). In: 10 Jahre HS-Alumni, Jubiläumsanlass "Ab in den Untergrund - von Trinkwsser und Bunkern". Zürich. 21.09.2018.

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (30 May 2018). Martians of Engineering. Calculating the Unthinkable in Cold War Switzerland (Unpublished). In: Vortrag am College of Humanities, EPFL. Lausanne. 30.05.2018.

Berger Ziauddin, Silvia Franziska; Bennesved, Peter; Robey, Sarah (16 April 2018). Living (again) in an Age of Nuclear Fear: New Avenues for Studying Cold War Civil Defense. In: Blog of the Berlin Center for Cold War Studies. Berlin: Berliner Kolleg Kalter Krieg

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (2018). Atombunker. In: Reichherzer, Frank; Hansen, Jan (eds.) Den Kalten Krieg vermessen. Über Reichweite und Alternativen einer binären Ordnungsvorstellung. (pp. 15-31). Oldenburg: De Gruyter

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (2018). Carlo Caduff, Warten auf die Pandemie. Ethnographie einer Katastrophe, die nie stattfand. Historische Anthropologie, 26(1), pp. 108-110. Böhlau

Berger Ziauddin, Silvia Franziska (2018). Sharing Knowledge, Shaping Europe. US Technological Collaboration and Nonproliferation (John Krige). Technology & Culture, 59(1), pp. 188-190. Johns Hopkins University Press

Provide Feedback