Spale, Cyrill

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: Yes

Yes

Spale, Cyrill (July 2012). Commercialization in snowboarding: A comparative study between Switzerland and New Zealand. In: Caledonian University, Glasgow (ed.) ISSA World Congress of Sociology of Sport (p. 47). Glasgow: Glasgow Caledonian University

Spale, Cyrill (June 2012). The role of commercial actors in snowboarding. In: Schlesinger, Torsten; Günter, Sandra; Weigelt-Schlesinger, Yvonne; Nagel, Siegfried (eds.) 9th Conference of the European Association for Sociology of Sport: Sport in Globalised Societies - Changes and Challenges. (p. 156). Münster: Waxmann

Spale, Cyrill (May 2012). Die Rolle der kommerziellen Akteure im Snowboardsport. In: Eidgenössische Hochschule für Sport Magglingen, EHSM (ed.) 16. Jahrestagung Arbeitskreis Sportökonomie e.V.: Im Schatten der Sportwirtschaft (p. 14). Magglingen: Bundesamt für Sport BASPO

Spale, Cyrill (March 2012). The role of brand marketing in snowboarding: A comparative study of Switzerland and New Zealand. In: Eidgenössische Hochschule für Sport Magglingen, EHSM (ed.) 4. Jahrestagung der Sportwissenschaftlichen Gesellschaft der Schweiz (SGS). Wissenstransfer zwischen Sportwissenschaft und Praxis (pp. 38-39). Bundesamt für Sport BASPO

Spale, Cyrill (2011). The Role of Brand Marketing in Scene Sports: The Case of Snowboarding. In: Sönderström, Tor; Fahlen, Josef; Wickman, Kim (eds.) People in Motion. Bridging the local and global. Book of Abstracts.

Spale, Cyrill (2009). Trendsportarten zwischen Szene- und Leistungssport. Eine Analyse am Beispiel der Sportart Snowboard. In: Antonini, Roberta; Conzelmann, Achim; Marti, Bernard; Nagel, Siegfried; Ohl, Fabien; Schmid, Jürg; Seiler, Roland; Valkanover, Stefan (eds.) Schweizer Sportwissenschaft zwischen Tradition und Zukunft. 1. Tagung der Sportwissenschaftlichen Gesellschaft der Schweiz SGS. Bern, 13.-14. Februar 2009. Abstract-Band (p. 30). Magglingen: Sportwissenschaftliche Gesellschaft der Schweiz (SGS)

Provide Feedback