Androutsopoulos, Jannis

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Journal Article

Androutsopoulos, Jannis; Busch, Florian (2021). Digital punctuation as an interactional resource: the message-final period among German adolescents. Linguistics & education, 62, p. 100871. Elsevier 10.1016/j.linged.2020.100871

Book Section

Busch, Florian (2024). Wortschreibung und Interpunktion in digitalen Interaktionen: Formen und Funktionen graphematischer Kontextualisierung. In: Androutsopoulos, Jannis; Vogel, Friedemann (eds.) Handbuch Sprache und digitale Kommunikation. Handbücher Sprachwissen (HSW): Vol. 23 (pp. 137-156). De Gruyter 10.1515/9783110744163-007

Androutsopoulos, Jannis; Busch, Florian (2020). Register des Graphischen. Skizze eines Forschungsansatzes. In: Androutsopoulos, Jannis; Busch, Florian (eds.) Register des Graphischen. Variation, Interaktion und Reflexion in der digitalen Schriftlichkeit. Linguistik – Impulse & Tendenzen: Vol. 87 (pp. 1-30). Berlin, Boston: De Gruyter 10.1515/9783110673241-001

Busch, Florian (2020). Writing Gender. Geschlechterrollen und metapragmatische Positionierung im digitalen Schreiben. In: Androutsopoulos, Jannis; Busch, Florian (eds.) Register des Graphischen. Variation, Interaktion und Reflexion in der digitalen Schriftlichkeit. Linguistik – Impulse & Tendenzen: Vol. 87 (pp. 215-252). Berlin, Boston: De Gruyter 10.1515/9783110673241-009

Siebenhaar, Beat (2006). Das sprachliche Normenverständnis in mundartlichen Chaträumen der Schweiz. In: Androutsopoulos, Jannis; Runkehl, Jens; Schlobinski, Peter; Siever, Torsten (eds.) Neuere Entwicklungen in der linguistischen Internetforschung. Germanistische Linguistik: Vol. 186-18 (pp. 45-67). Hildesheim: Olms

Book

Androutsopoulos, Jannis; Busch, Florian (eds.) (2020). Register des Graphischen. Variation, Interaktion und Reflexion in der digitalen Schriftlichkeit. Linguistik – Impulse & Tendenzen: Vol. 87. De Gruyter 10.1515/9783110673241

This list was generated on Sat Dec 21 17:14:36 2024 CET.
Provide Feedback