Up a level |
Nagel, Siegfried; Scheerder, J.; Elmose-Østerlund, K.; Nichols, G.; Breuer, C.; Feiler, S.; Steinbach, D.; Perenyi, S.; Seippel, Ø.; Piatkowska, M.; Llopis-Goig, R. (2018). Satisfaction of volunteers in sports clubs in Europe: individual and structural factors. In: 2018 World Congress of Sociology of Sport. Lausanne, Switzerland. 05.06.2018 - 08.06.2018.
Schlesinger, Torsten; Güngerich, Mathias (2010). Wa(h)re Leidenschaft? Zum Einfluss der Fanidentität auf Sponsorwirkungen. In: Horch, H.-D.; Breuer, C.; Brett, H.; Römisch, V.; Walzel, S. (eds.) Markenmanagement im Sport. 7. Deutscher Sportökonomie-Kongress, 17.-19. November 2010, Deutsche Sportschule Köln. Beiträge Sportökonomie/Sportmanagement: Vol. 9 (pp. 60-61). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement