Harden, Theo

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 9.

Hentschel, Elke (2015). Social Identity and Language Acquisition: A Case Study. In: Wiite, Arnd; Harden, Theo (eds.) Foreign Language Learning as Intercultural Experience. The Subjective Dimension. Intercultural studies and foreign language learning: Vol. 16 (pp. 111-130). Oxford: Lang

Hentschel, Elke; Harden, Theo (2014). Einführung in die germanistische Linguistik. Oxford: Lang

Harden, Theo; Hentschel, Elke (eds.) (2010). 40 Jahre Partikelforschung. Stauffenburg Linguistik: Vol. 55. Tübingen: Stauffenburg

Hentschel, Elke (2010). Partikelprofile literarischer Texte. In: Harden, Theo; Hentschel, Elke (eds.) 40 Jahre Partikelforschung (pp. 97-118). Tübingen: Stauffenburg

Peter, Klaus (2010). 'Falsche' und 'richtige' Präpositionen in der Sprecherbewertung. In: Harden, Theo; Hentschel, Elke (eds.) 40 Jahre Partikelforschung. Stauffenburg Linguistik: Vol. 55 (pp. 261-275). Tübingen: Stauffenburg

Werlen, Iwar (2010). Genau als Hörersignal im (Schweizer-)Deutschen. In: Harden, Theo; Hentschel, Elke (eds.) 40 Jahre Partikelforschung. Stauffenberg Linguistik: Vol. 55 (pp. 345-359). Tübingen: Stauffenburg

Hentschel, Elke; Harden, Theo (eds.) (2010). 40 Jahre Partikelforschung: nicht nur zum Deutschen/40 years of particle research: not only German. Internetpublikation

Hentschel, Elke (2009). Translation as an inevitable part of foreign language acquisition. In: Witte, Arnd; Harden, Theo; Ramos de Oliveira Harden, Alessandra (eds.) Translation in Second Language Learning and Teaching (pp. 15-30). Bern, Frankfurt a.M.: Lang

Hentschel, Elke (2006). Progression by regression. In: Harden, Theo; Witte, Arnd; Köhler, Dirk (eds.) The Concept of Progression in the Teaching and Learning of Foreign Languages (pp. 53-74). Bern, Frankfurt a.M.: Lang

This list was generated on Thu Nov 21 11:43:21 2024 CET.
Provide Feedback