Horch, Heinz-Dieter

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 2.

Schlesinger, Torsten; Kriegs, Astrid; Nagel, Siegfried (2009). Wirkungen von Doping im Spitzensport auf Sponsoren. In: Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian; Walzel, Stefan (eds.) Sport, Medien und Kommunikation. Beiträge des 6. Deutscher Sportökonomie-Kongresses Köln. Edition Sportökonomie und Sportmanagement: Vol. 8 (p. 41). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement

Schlesinger, Torsten; Kriegs, Astrid; Nagel, Siegfried (2009). Wirkungen von Doping im Spitzensport auf Sponsoren. In: Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian; Walzel, Stefan (eds.) Sport, Medien und Kommunikation. Beiträge des 6. Deutschen Sportökonomie-Kongresses. Edition Sportökonomie und Sportmanagement: Vol. 8 (pp. 243-262). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement

This list was generated on Sat Nov 23 22:17:06 2024 CET.
Provide Feedback