Nowak, Gerhard

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 2.

Book Section

Ströbel, Tim; Woratschek, Herbert (2019). Sportmarken – Von traditionellen Ansätzen der Markenführung hin zum vernetzten Branding. In: Nowak, Gerhard (ed.) Angewandte Sportökonomie des 21. Jahrhunderts (pp. 27-50). Wiesbaden: Springer 10.1007/978-3-658-26968-5_2

Ströbel, Tim; Moesch, Christian; Buser, Sarina (2018). Inszenierung von Erlebnissen im touristischen Wettbewerb – Eine Fallstudie am Beispiel des Eiger Ultra Trails. In: Nowak, Gerhard (ed.) (Regional-)Entwicklung des Sports. Sportökonomie: Vol. 20 (pp. 193-206). Schorndorf: Hofmann

This list was generated on Mon Aug 10 02:43:41 2020 CEST.
Provide Feedback