Rindlisbacher, Bernhard

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Journal Article

Lucas, Jane S; Barbato, Angelo; Collins, Samuel A; Goutaki, Myrofora; Behan, Laura; Caudri, Daan; Dell, Sharon; Eber, Ernst; Escudier, Estelle; Hirst, Robert A; Hogg, Claire; Jorissen, Mark; Latzin, Philipp; Legendre, Marie; Leigh, Margaret W; Midulla, Fabio; Nielsen, Kim G; Omran, Heymut; Papon, Jean-Francois; Pohunek, Petr; ... (2017). European Respiratory Society guidelines for the diagnosis of primary ciliary dyskinesia. European respiratory journal, 49(1), p. 27836958. European Respiratory Society 10.1183/13993003.01090-2016

Rindlisbacher, Bernhard; Schläppi, Peter; Grüninger, Ueli; Feller, Sabine; Beyeler, Christine; Medicine, Working Group of the Swiss College of Primary Care (2009). Blended learning in a course on practice management in GP-training. Swiss medical weekly, 139(Suppl175) Muttenz: EMH Schweizerischer Ärzteverlag

Book

Rindlisbacher, Bernhard (2009). Allgemeine Lernziele für die Facharzt-Weiterbildungsprogramme (bzw. Weiterbildungsordnung), Entwurf zur Vernehmlassung in SIWF/Fachgesellschaften, 30 Seiten.

Conference or Workshop Item

Rindlisbacher, Bernhard (2010). Was geschah mit der Vision eines «vernünftigen« Curriculums - wie entstand der schweizerische Lernzielkatalog 2008? In: Gurtensymposium 2010: Im Spannungsfeld zwischen Generalistencurriculum und Lernzielkatalog. Universität Bern, Switzerland. 19. März 2010.

Rindlisbacher, Bernhard; Schläppi, Peter; Grüninger, Ueli; Feller, Sabine; Beyeler, Christine; Medicine, Working Group of the Swiss College of Primary Care (2009). Blended Learning in a Course on Practice Management in GP Training.

This list was generated on Fri Aug 14 01:58:59 2020 CEST.
Provide Feedback