Up a level |
Aschoff, Felix-Robinson; Schwabe, Gerhard (2014). Online Travel Communities - A self determination theory approach. In: Leimeister, Jan Marco; Balaji, Rajagopolan (eds.) Virtual Communities. AMIS: Vol. 20 (pp. 51-66). M.E. Sharpe
Schöndienst, Valentin; Krasnova, Hanna; Günther, Oliver; Riehle, Dirk; Schwabe, Gerhard (16 February 2011). Micro-blogging adoption in the enterprise: an empirical analysis. In: Bernstein, Abraham (ed.) Proceedings of the 10th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI 2011), Vol. 2 (pp. 931-940). Zürich: Abraham Bernstein u. Gerhard Schwabe
Grüter, Marcel; von Burg, Simone; Myrach, Thomas (2011). Kundenbindung durch Gratis-Musikdownloads: Eine empirische Untersuchung am Beispiel des Klassikmarktes in der Schweiz. In: Bernstein, Abraham; Schwabe, Gerhard (eds.) Proceedings der 10. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik.
Gnädinger, Susan (2011). Beherrschen Kunden Self-Services? Der Einfluss von Control in der Nutzung von Self-Service-Technologien. In: Bernstein, Abraham; Schwabe, Gerhard (eds.) Proceedings der 10. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik.
Frey, Karsten; Haag, Simon; Schneider, Vanessa (2011). The Role of Interests, Abilities, and Motivation in Online Idea Contests. In: Bernstein, Abraham; Schwabe, Gerhard (eds.) Proceedings der 10. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik.