Up a level |
Emons, Winand; Sheldon, George (2009). The market for used cars. New evidence of the lemons phenomenon. Applied economics, 41(22), pp. 2867-2885. Abingdon, UK: Routledge 10.1080/00036840802277332
Mühlemann, Samuel; Schweri, Jürg; Wolter, Stefan C. (2007). Warum einige Firmen Lehrlinge ausbilden, viele aber nicht. In: Chaponnière, Martine; Flückiger, Yves; Hotz-Hart, Beat; Osterwalder, Fritz; Sheldon, George; Weber, Karl (eds.) Bildung und Beschäftigung. Beiträge der internationalen Konferenz in Bern / Formation et emploi. Actes de la conférence internationale à Berne / Education and occupation. Reader about the international conference in Bern. Bildung und Beschäftigung in der Diskussion: Vol. 2 (pp. 319-329). Zürich: Rüegger
Gerfin, Michael (2007). Why do firms pay for general training? An empirical analysis for Switzerland. In: Chaponnière, Martine; Flückiger, Yves; Hotz-Hart, Beat; Osterwalder, Fritz; Sheldon, George; Weber, Karl (eds.) Bildung und Beschäftigung. Beiträge der internationalen Konferenz in Bern / Formation et emploi. Actes de la conférence internationale à Berne / Education and occupation. Reader about the international conference in Bern. Bildung und Beschäftigung in der Diskussion: Vol. 2 (pp. 263-272). Zürich: Rüegger
Meyer, Thomas; Stalder, Barbara E. (2005). Wie weiter nach der Schule? Längsschnittliche Untersuchung von nachobligatorischen Ausbildungs- und Erwerbsverläufen in der Schweiz. In: Chaponnière, Martine; Flückiger, Yves; Hotz-Hart, Beat; Osterwalder, Fritz; Sheldon, George; Weber, Karl (eds.) Forum Bildung und Beschäftigung. Bildung und Beschäftigung in der Diskussion: Vol. 1 (pp. 163-171). Zürich/Chur: Rüegger
Emons, Winand; Sheldon, George (April 2002). The Market for Used Cars: A New Test of the Lemons Model (Diskussionsschriften 02-02). Bern: Universität Bern Volkswirtschaftliches Institut