TREE

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Name | Item Type | Refereed | No Grouping
Number of items: 14.

Elfering, Achim Heiko

Lüthi, Fabienne; Stalder, Barbara E.; Elfering, Achim (2021). Apprentices’ Resources at Work and School in Switzerland: A Person-Centred Approach. International Journal for Research in Vocational Education and Training, 8(2), pp. 224-250. European Educational Research Association (EERA) 10.13152/IJRVET.8.2.5

Hupka-Brunner, Sandra

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Hupka-Brunner, Sandra; Meyer, Thomas (2021). Effekte von (bildungs-)institutionellen Rahmenbedingungen und familiären sowie individuellen Ressourcen im Jugendalter auf den weiteren schulischen und beruflichen Lebensverlauf: Befunde aus der TREE-Studie. Zeitschrift für Pädagogik, 67(5), pp. 703-720. Beltz Juventa 10.3262/ZP2105703

Jann, Ben

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Koomen, Maarten

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Krebs-Oesch, Dominique Fabienne

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Sacchi, Stefan; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne (2021). Scaling methodology and scale reporting in the TREE2 panel survey. Documentation of scales implemented in the baseline survey (2016) Bern: TREE 10.48350/152055

Meyer, Thomas

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Hupka-Brunner, Sandra; Meyer, Thomas (2021). Effekte von (bildungs-)institutionellen Rahmenbedingungen und familiären sowie individuellen Ressourcen im Jugendalter auf den weiteren schulischen und beruflichen Lebensverlauf: Befunde aus der TREE-Studie. Zeitschrift für Pädagogik, 67(5), pp. 703-720. Beltz Juventa 10.3262/ZP2105703

Müller, Barbara

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Sacchi, Stefan

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

Sacchi, Stefan; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne (2021). Scaling methodology and scale reporting in the TREE2 panel survey. Documentation of scales implemented in the baseline survey (2016) Bern: TREE 10.48350/152055

Wilhelmi, Barbara

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

von Rotz, Christina

Hupka-Brunner, Sandra; Jann, Ben; Koomen, Maarten; Krebs-Oesch, Dominique Fabienne; Meyer, Thomas; Müller, Barbara; von Rotz, Christina; Sacchi, Stefan; Wilhelmi, Barbara (2021). TREE2 study design Bern: TREE http://dx.doi.org/10.48350/152018

This list was generated on Sat May 18 00:35:42 2024 CEST.
Provide Feedback