Makarova, Elena; Driesel-Lange, Katja; Lüthi, Janine; Hofmann, Monika (2017). Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument der Entdramatisierung von Geschlecht? In: Kampshoff, Marita; Scholand, Barbara (eds.) Schule als Feld - Unterricht als Bühne - Geschlecht als Praxis (pp. 180-198). Beltz Juventa
Text
MakarovaDriesel-LangeLüthiHofmann_2017_Serious Games in der schulischen Berufsorientierung.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (1MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Interdisciplinary Centre for Gender Studies (ICFG) |
UniBE Contributor: |
Makarova, Elena, Lüthi, Janine, Hofmann, Monika |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-7799-3728-9 |
Publisher: |
Beltz Juventa |
Language: |
German |
Submitter: |
Monika Hofmann |
Date Deposited: |
14 Feb 2018 11:44 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:08 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.107537 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/107537 |