Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument der Entdramatisierung von Geschlecht?

Makarova, Elena; Driesel-Lange, Katja; Lüthi, Janine; Hofmann, Monika (2017). Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument der Entdramatisierung von Geschlecht? In: Kampshoff, Marita; Scholand, Barbara (eds.) Schule als Feld - Unterricht als Bühne - Geschlecht als Praxis (pp. 180-198). Beltz Juventa

[img] Text
MakarovaDriesel-LangeLüthiHofmann_2017_Serious Games in der schulischen Berufsorientierung.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (1MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Interdisciplinary Centre for Gender Studies (ICFG)

UniBE Contributor:

Makarova, Elena; Lüthi, Janine and Hofmann, Monika

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7799-3728-9

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

German

Submitter:

Monika Hofmann

Date Deposited:

14 Feb 2018 11:44

Last Modified:

03 Nov 2019 02:13

BORIS DOI:

10.7892/boris.107537

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/107537

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback