Heidelberger, Anja; Bühlmann, Marc (2018). Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative. Zwischenstand vom 21.02.2018. In: Année Politique Suisse. Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft
Text
Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative_20180222.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (92kB) |
Official URL: https://anneepolitique.swiss/
Die Auswertung von Année Politique Suisse zur Abstimmung vom 04.03.2018, rund eine
Woche vor dem Urnengang, zeigt eine durchschnittlich starke Kampagne mit deutlichen regionalen Unterschieden.
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Political Science |
UniBE Contributor: |
Heidelberger, Anja, Bühlmann, Marc |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 320 Political science |
Publisher: |
Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft |
Language: |
German |
Submitter: |
Marc Bühlmann |
Date Deposited: |
07 May 2018 15:05 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:12 |
Additional Information: |
Online Publikation |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.114039 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/114039 |