Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative. Zwischenstand vom 21.02.2018

Heidelberger, Anja; Bühlmann, Marc (2018). Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative. Zwischenstand vom 21.02.2018. In: Année Politique Suisse. Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft

[img] Text
Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative_20180222.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (92kB)

Die Auswertung von Année Politique Suisse zur Abstimmung vom 04.03.2018, rund eine
Woche vor dem Urnengang, zeigt eine durchschnittlich starke Kampagne mit deutlichen regionalen Unterschieden.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Political Science

UniBE Contributor:

Heidelberger, Anja, Bühlmann, Marc

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 320 Political science

Publisher:

Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft

Language:

German

Submitter:

Marc Bühlmann

Date Deposited:

07 May 2018 15:05

Last Modified:

05 Dec 2022 15:12

Additional Information:

Online Publikation

BORIS DOI:

10.7892/boris.114039

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/114039

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback