Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative. Zwischenstand vom 21.02.2018

Heidelberger, Anja; Bühlmann, Marc (2018). Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative. Zwischenstand vom 21.02.2018. In: Année Politique Suisse. Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft

[img] Text
Inseratekampagne zur No-Billag-Initiative_20180222.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (92kB) | Request a copy

Die Auswertung von Année Politique Suisse zur Abstimmung vom 04.03.2018, rund eine
Woche vor dem Urnengang, zeigt eine durchschnittlich starke Kampagne mit deutlichen regionalen Unterschieden.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Political Science

UniBE Contributor:

Heidelberger, Anja, Bühlmann, Marc

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 320 Political science

Publisher:

Universität Bern, Institut für Politikwissenschaft

Language:

German

Submitter:

Marc Bühlmann

Date Deposited:

07 May 2018 15:05

Last Modified:

05 Dec 2022 15:12

Additional Information:

Online Publikation

BORIS DOI:

10.7892/boris.114039

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/114039

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback