Schüpbach, Marianne; Ignaczewska, Julia (2011). Wie entwickeln sich Tagesschulkinder am Anfang der Primarschulzeit? In: Aregger, Beatrice; Sapienza, Stefanie; Reichenbach, Roland (eds.) Bildungsreform und Reformkritik. SGBF-Kongress 2011 in Kooperation mit SGL und SGS / Réformes de l'éducation et critique des réformes. Congrès de la SSRE 2011 en coopération avec la SSFE et la SSS, Basel, 20.-22.6.2011 (pp. 206-210).
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology |
UniBE Contributor: |
Schüpbach, Marianne |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 14:30 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:09 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/11518 (FactScience: 217716) |