Unterschiede in ausgewählten Bereichen der Schulfähigkeit: ein Vergleich von Kindergarten und einem neuen Schuleingangsmodell in der Schweiz / Differences in Various Domains of School Readiness as a Function of Preschool Context: A Comparison of Kindergarten and a New Frame of Flexible School Enrolment in Switzerland

Neuenschwander, Regula; Röthlisberger, Marianne; Michel, Eva; Roebers, Claudia M. (2011). Unterschiede in ausgewählten Bereichen der Schulfähigkeit: ein Vergleich von Kindergarten und einem neuen Schuleingangsmodell in der Schweiz / Differences in Various Domains of School Readiness as a Function of Preschool Context: A Comparison of Kindergarten and a New Frame of Flexible School Enrolment in Switzerland. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 57(1), pp. 30-40. München: E. Reinhardt Verlag 10.2378/peu2011.art02d

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Developmental Psychology

UniBE Contributor:

Neuenschwander, Regula; Röthlisberger, Marianne and Roebers, Claudia

ISSN:

0342-183X

Publisher:

E. Reinhardt Verlag

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:31

Last Modified:

08 Jun 2016 10:29

Publisher DOI:

10.2378/peu2011.art02d

Web of Science ID:

000287625100003

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/11779 (FactScience: 218027)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback