Stalder, Barbara E. (2011). Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen: Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE. In: Fischer, Martin; Becker, Matthias; Spöttl, Georg (eds.) Kompetenzdiagnostik in der beruflichen Bildung. Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt: Vol. 7 (pp. 190-203). Frankfurt am Main: Peter Lang
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology |
ISBN: |
978-3-631-61660-4 |
Series: |
Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt |
Publisher: |
Peter Lang |
Projects: |
[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL |
Language: |
German |
Submitter: |
Sandra Hupka-Brunner |
Date Deposited: |
17 Oct 2019 12:50 |
Last Modified: |
27 Jun 2024 09:46 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/131083 |