Brunner, Monique; Pfiffner, Roger; Ambord, Simone; Hostettler, Ueli (2018). Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren: Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeitenden und Lehrpersonen. In: Chiapparini, Emanuela; Stohler, Renate; Bussmann, Esther (eds.) Soziale Arbeit im Kontext Schule. Aktuelle Entwicklungen in Praxis und Forschung in der Schweiz (pp. 38-47). Opladen: Budrich
|
Text
Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren.pdf - Published Version Available under License Creative Commons: Attribution-Share Alike (CC-BY-SA). Download (358kB) | Preview |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Teaching Staff, Faculty of Humanities |
UniBE Contributor: |
Hostettler, Ueli |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology 300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-86388-774-2 |
Publisher: |
Budrich |
Language: |
German |
Submitter: |
Ulrich Hostettler-Macias |
Date Deposited: |
28 Oct 2019 15:00 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:31 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.134218 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/134218 |