Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren: Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeitenden und Lehrpersonen

Brunner, Monique; Pfiffner, Roger; Ambord, Simone; Hostettler, Ueli (2018). Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren: Fünf Merkmale interdisziplinärer Zusammenarbeit zwischen Schulsozialarbeitenden und Lehrpersonen. In: Chiapparini, Emanuela; Stohler, Renate; Bussmann, Esther (eds.) Soziale Arbeit im Kontext Schule. Aktuelle Entwicklungen in Praxis und Forschung in der Schweiz (pp. 38-47). Opladen: Budrich

[img]
Preview
Text
Wie Schulsozialarbeit und Schule kooperieren.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Share Alike (CC-BY-SA).

Download (358kB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Teaching Staff, Faculty of Humanities

UniBE Contributor:

Hostettler, Ueli

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-86388-774-2

Publisher:

Budrich

Language:

German

Submitter:

Ulrich Hostettler-Macias

Date Deposited:

28 Oct 2019 15:00

Last Modified:

05 Dec 2022 15:31

BORIS DOI:

10.7892/boris.134218

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/134218

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback