Hess, T.; Matt, C.; Thürmel, V.; Teebken, M. (2022). Zum Zusammenspiel zwischen Unternehmen und Verbrauchern in der Datenökonomie: Herausforderungen und neue Gestaltungsansätze. In: Roßnagel, A.; Friedewald, M. (eds.) Die Zukunft von Privatheit und Selbstbestimmung. DuD-Fachbeiträge (pp. 93-124). Springer 10.1007/978-3-658-35263-9_3
|
Text
Hess_et_al__2022__-_Zum_Zusammenspiel_zwischen_Unternehmen_und_Verbrauchern_in_der_Daten_konomie.pdf - Published Version Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY). Download (567kB) | Preview |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management 03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems |
UniBE Contributor: |
Matt, Christian |
Subjects: |
000 Computer science, knowledge & systems 300 Social sciences, sociology & anthropology 300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics 600 Technology > 650 Management & public relations |
ISSN: |
2512-7004 |
ISBN: |
978-3-658-35263-9 |
Series: |
DuD-Fachbeiträge |
Publisher: |
Springer |
Language: |
English |
Submitter: |
Yves Roulin |
Date Deposited: |
07 Jun 2022 10:13 |
Last Modified: |
06 Feb 2024 14:59 |
Publisher DOI: |
10.1007/978-3-658-35263-9_3 |
BORIS DOI: |
10.48350/169326 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/169326 |