Zum Zusammenspiel zwischen Unternehmen und Verbrauchern in der Datenökonomie: Herausforderungen und neue Gestaltungsansätze

Hess, T.; Matt, C.; Thürmel, V.; Teebken, M. (2022). Zum Zusammenspiel zwischen Unternehmen und Verbrauchern in der Datenökonomie: Herausforderungen und neue Gestaltungsansätze. In: Roßnagel, A.; Friedewald, M. (eds.) Die Zukunft von Privatheit und Selbstbestimmung. DuD-Fachbeiträge (pp. 93-124). Springer 10.1007/978-3-658-35263-9_3

[img]
Preview
Text
Hess_et_al__2022__-_Zum_Zusammenspiel_zwischen_Unternehmen_und_Verbrauchern_in_der_Daten_konomie.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (567kB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Matt, Christian

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

ISSN:

2512-7004

ISBN:

978-3-658-35263-9

Series:

DuD-Fachbeiträge

Publisher:

Springer

Language:

English

Submitter:

Yves Roulin

Date Deposited:

07 Jun 2022 10:13

Last Modified:

06 Feb 2024 14:59

Publisher DOI:

10.1007/978-3-658-35263-9_3

BORIS DOI:

10.48350/169326

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/169326

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback