Vor, während und nach der Schulschliessung: Erfahrungen von Schüler*innen im Fernunterricht. Schlussbericht zur Teilstudie der Schweiz im Rahmen der internationalen WERA-Studie «Students’ Experience of Uncertain Times: Mental Health and Virtual Learning in Class and in Extended Education

Jutzi, Michelle; Stampfli, Barbara; Windlinger, Regula; Wicki, Thomas; Hostettler, Ueli (2022). Vor, während und nach der Schulschliessung: Erfahrungen von Schüler*innen im Fernunterricht. Schlussbericht zur Teilstudie der Schweiz im Rahmen der internationalen WERA-Studie «Students’ Experience of Uncertain Times: Mental Health and Virtual Learning in Class and in Extended Education Bern: PHBern, SPP Governance im System Schule

[img]
Preview
Text
20220215_Bericht_WERA_final.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (790kB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

02 Faculty of Law > Department of Penal Law > Institute for Penal Law and Criminology
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Social Anthropology

UniBE Contributor:

Hostettler, Ueli

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 360 Social problems & social services
300 Social sciences, sociology & anthropology > 340 Law
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

PHBern, SPP Governance im System Schule

Language:

German

Submitter:

Ulrich Hostettler-Macias

Date Deposited:

25 Apr 2023 15:49

Last Modified:

25 Apr 2023 15:49

BORIS DOI:

10.48350/181927

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/181927

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback