Die Einführung von Schulsozialarbeit an Gymnasien in der Schweiz. Ein Vergleich mit der Volksschule

Ambord, Simone; Hostettler, Ueli (2023). Die Einführung von Schulsozialarbeit an Gymnasien in der Schweiz. Ein Vergleich mit der Volksschule. In: Zipperle, Mirjana; Baur, Katharina (eds.) Emprische Facetten der Schulsozialarbeit (pp. 249-264). Weinheim: Beltz Juventa

[img]
Preview
Text
Empirische_Facetten_der_Schulsozialarbeit.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (5MB) | Preview

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

02 Faculty of Law > Department of Penal Law > Institute for Penal Law and Criminology > Chair Prof. Weber
02 Faculty of Law > Department of Penal Law > Institute for Penal Law and Criminology
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Social Anthropology

UniBE Contributor:

Hostettler, Ueli

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7799-7438-3

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

German

Submitter:

Ulrich Hostettler-Macias

Date Deposited:

06 Sep 2023 11:03

Last Modified:

03 Oct 2023 10:08

BORIS DOI:

10.48350/186050

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/186050

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback