Bestimmungsfaktoren des Beratungserfolges: Eine informationsökonomische Betrachtung und empirische Analyse im Handel

Haas, Alexander (2006). Bestimmungsfaktoren des Beratungserfolges: Eine informationsökonomische Betrachtung und empirische Analyse im Handel. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung(August), pp. 638-664. Düsseldorf: Verl.-Gruppe Handelsblatt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Innovation Management > Marketing

UniBE Contributor:

Haas, Alexander

ISSN:

0341-2687

Publisher:

Verl.-Gruppe Handelsblatt

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:48

Last Modified:

09 Jul 2018 14:36

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/19860 (FactScience: 2874)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback