Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung

Perrig, Walter J. (2006). Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung. In: Nakamura, Yuka; Böckelmann, Christine; Tröhler, Daniel (eds.) Theorie versus Praxis: Perspektiven auf ein Missverständnis (pp. 53-71). Zürich: Pestalozzianum

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Experimental Psychology and Neuropsychology

UniBE Contributor:

Perrig, Walter

ISBN:

3-03755-058-9

Publisher:

Pestalozzianum

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:49

Last Modified:

18 Jul 2014 16:12

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/20458 (FactScience: 3759)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback