Lernprozesse fördern durch Praxisgemeinschaften. "Communities of Practice" im Weiterbildungsstudiengang Hochschuldidaktik

Ertel, Helmut; Wehr, Silke (2008). Lernprozesse fördern durch Praxisgemeinschaften. "Communities of Practice" im Weiterbildungsstudiengang Hochschuldidaktik. In: Wehr, Silke; Ertel, Helmut (eds.) Lernprozesse fördern an der Hochschule. Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis: Vol. 3 (pp. 47-70). Bern: Haupt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Centre for University Continuing Education

UniBE Contributor:

Wehr Rappo, Silke

Series:

Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis

Publisher:

Haupt

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:12

Last Modified:

05 Dec 2022 14:22

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/31502 (FactScience: 196090)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback