E-Success: Ein Instrument zur Messung des Erfolgs von Web-Seiten - getestet bei Schweizer Winzern

Blattmann, Olivier; Grüter, Marcel; von Burg, Simone; Myrach, Thomas (2010). E-Success: Ein Instrument zur Messung des Erfolgs von Web-Seiten - getestet bei Schweizer Winzern. In: Schumann, Matthias; Kolbe, Lutz M.; Breitner, Michael H.; Frerichs, Arne (eds.) Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2010 (pp. 1241-1252). Universitätsverlag Göttingen

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Blattmann, Olivier; Grüter, Marcel; von Burg, Simone and Myrach, Thomas

Publisher:

Universitätsverlag Göttingen

Projects:

[382] E-Success

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:14

Last Modified:

24 Jun 2015 11:15

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/3313 (FactScience: 206959)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback