Einleitung

Hollenstein, Armin; Hadjar, Andreas (2009). Einleitung. In: Hadjar, Andreas; Hollenstein, Armin (eds.) Computergestütze Lehre an Hochschulen (Blended Learning). Der Virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive: Vol. 11 (pp. 5-8). Bern: Haupt

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Further Contribution)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education

UniBE Contributor:

Hollenstein, Armin, Hadjar, Andreas

Series:

Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive

Publisher:

Haupt

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:16

Last Modified:

05 Dec 2022 14:23

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/33990 (FactScience: 199794)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback