Hollenstein, Armin; Hadjar, Andreas (2009). Einleitung. In: Hadjar, Andreas; Hollenstein, Armin (eds.) Computergestütze Lehre an Hochschulen (Blended Learning). Der Virtuelle Campus Erziehungswissenschaft der Universität Bern. Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive: Vol. 11 (pp. 5-8). Bern: Haupt
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Further Contribution) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education |
UniBE Contributor: |
Hollenstein, Armin, Hadjar, Andreas |
Series: |
Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive |
Publisher: |
Haupt |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:16 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:23 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/33990 (FactScience: 199794) |