Bonhomme, Marc; Horak, André (2009). Stratégies rhétorico-pragmatiques de l'euphémisme dans le discours publicitaire. Synergies Italie - programme mondial de diffusion scientifique francophone en réseau, pp. 51-59. Sylvains-les-Moulins: Groupe d'Études et de Recherches pour le Français Langue Internationale GERFLINT
Full text not available from this repository.
Official URL: http://ressources-cla.univ-fcomte.fr/gerflint/Ital...
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of French Language and Literature |
UniBE Contributor: |
Bonhomme, Marc, Horak, André |
ISSN: |
1724-0700 |
Publisher: |
Groupe d'Études et de Recherches pour le Français Langue Internationale GERFLINT |
Language: |
French |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:18 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:24 |
Additional Information: |
Numéro spécial |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/35086 (FactScience: 201417) |