Stratégies rhétorico-pragmatiques de l'euphémisme dans le discours publicitaire

Bonhomme, Marc; Horak, André (2009). Stratégies rhétorico-pragmatiques de l'euphémisme dans le discours publicitaire. Synergies Italie - programme mondial de diffusion scientifique francophone en réseau, pp. 51-59. Sylvains-les-Moulins: Groupe d'Études et de Recherches pour le Français Langue Internationale GERFLINT

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of French Language and Literature

UniBE Contributor:

Bonhomme, Marc, Horak, André

ISSN:

1724-0700

Publisher:

Groupe d'Études et de Recherches pour le Français Langue Internationale GERFLINT

Language:

French

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:18

Last Modified:

05 Dec 2022 14:24

Additional Information:

Numéro spécial

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/35086 (FactScience: 201417)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback