Spielen Warennamen bei der Kaufentscheidung eine Rolle? Eine Untersuchung spontaner Kundeninteraktion

De Stefani, Elwys (2009). Spielen Warennamen bei der Kaufentscheidung eine Rolle? Eine Untersuchung spontaner Kundeninteraktion. In: Lavric, Eva; Fischer, Fiorenza; Konzett, Carmen; Kuhn, Julia; Wochele, Holger (eds.) People, Products, and Professions. Choosing a Name, Choosing a Language. Fachleute, Firmennamen und Fremdsprachen. Sprache im Kontext: Vol. 32 (pp. 239-253). Bern, Frankfurt a.M.: Lang

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Linguistics and Literary Studies > Institute of Italian Language and Literature > Linguistic Studies

UniBE Contributor:

De Stefani, Elwys

Series:

Sprache im Kontext

Publisher:

Lang

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:19

Last Modified:

04 May 2014 23:26

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/35273 (FactScience: 201795)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback