Der Schul(miss)erfolg der Jungen. Die Bedeutung von sozialen Ressourcen, Schulentfremdung und Geschlechterrollen

Hadjar, Andreas; Lupatsch, Judith (2010). Der Schul(miss)erfolg der Jungen. Die Bedeutung von sozialen Ressourcen, Schulentfremdung und Geschlechterrollen. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie, 62(4), 599–622. Wiesbaden: Springer VS 10.1007/s11577-010-0116-z

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Sociology of Education

UniBE Contributor:

Hadjar, Andreas

ISSN:

0023-2653

Publisher:

Springer VS

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:15

Last Modified:

17 Mar 2015 19:19

Publisher DOI:

10.1007/s11577-010-0116-z

Web of Science ID:

000284901100001

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/4185 (FactScience: 208335)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback